آپ آف لائن ہیں
جنگ ای پیپر
بدھ 18؍محرم الحرام 1441ھ 18؍ستمبر 2019ء
Namaz Timing
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

جنگ بھارت نے شروع کی، ختم ہم کریں گے، صدر آزاد کشمیر



صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان نے کہا ہے کہ جنگ بھارت نے شروع کی ہے لیکن ختم ہم کریں گے، راج ناتھ سنگھ اور امیت شاہ سن لیں، کشمیر کو بھارتی فوج کا قبرستان بنایا جائے گا۔


صدر آزاد کشمیر نے ان خیالات کا اظہار مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف اسلام آباد میں سول سوسائٹی اور اقلیتی برادری کی ریلی سے خطاب  میں کیا۔

انہوں نے کہا کہ 70سال سے کشمیر پر غاصبانہ قبضہ رکھنے والے بھارت نے 5 اگست 2019ء کو مقبوضہ وادی پر نیا حملہ کیا۔

سردار مسعود خان نے مزید کہا کہ یہ حملہ ہندوستان نے نہتے لوگوں پر کیا ہے، تاریخ کے ساتھ عہد کرتے ہیں، بھارت کو اس حملے کا جواب ضرور دیا جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ آرٹیکل370 پنڈت جواہر لعل نہرو اور شیخ عبدالله کے درمیان شیطانی معاہدہ تھا، ہمیں اس کا افسوس نہیں کہ انہوں نے آرٹیکل منسوخ کیا، افسوس یہ ہے کہ کشمیریوں سے پوچھے بغیر یہ قدم اٹھایا گیا۔

صدر آزاد کشمیر نے کہا کہ مسلمانوں کی اکثریت کو اقلیت میں بدلنے کی دھمکی بھارت نے دی، یہ بزدل بھارتی فوجی رات کو گھروں پر حملہ کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہندوستان نے یہ انتہا پسندانہ اقدام اٹھا کر کشمیریوں کو پاوں تلے کچلنے کی کوشش کی ہے، امت مسلمہ کو للکارا ہے، بھارت کو اس اقدام کا جواب ملے گا، ہم اس کا جواب دیں گے۔

سردار مسعود خان نے مقبوضہ کشمیر کی حریت قیادت کو سلام پیش کیا اور کہا کہ آپ نے ہندوستانی تسلط کو کبھی قبول نہیں کیا۔

انہوں نے استفسار کیا کہ دنیا کشمیریوں پر ہونے والے ظلم پر خاموش کیوں ہے ؟ آج آپ کی آنکھوں کے سامنے پورا کشمیر گیس چیمبر بن چکا، کشمیریوں کی نسل کشی کی جارہی ہے، کیا کشمیر کو بچانے والا کوئی نہیں؟

صدر آزاد کشمیر نے یہ بھی کہا کہ یہ بین الاقوامی برادری کا دہرا معیار ہے، جینو سائیڈ واچ نے تمام نکات گنوادیے، پھر بھی سلامتی کونسل خاموش ہے، کیوں جنرل اسمبلی خاموش ہے؟

ان کا کہنا تھا کہ عالمی ذرائع ابلاغ نے اہل جموں کشمیر کی حمایت کی، لیکن ممالک کے لب سلے ہیں، آزاد کشمیر کے شہری ہندوستان کے جارحانہ فائر کی زد میں آتے ہیں، بھارت، پاکستان میں علحیدگی پسند تحریک چلواتا ہے۔

سردار مسعود خان نے بھارتی وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ کو پیغام دیتے ہوئے کہا کہ آزاد کشمیر اور گلگت بلتستان کے عوام نے آزادی کی جنگ لڑی اور علاقہ آزاد کروایا، آپ یاد رکھو ایک بار پھر جرات کی تو تمہارا قبرستان پھر بنا دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ پندرہ سو لوگ اپنی بصارت سے محروم ہوگئے ہیں،میں ان معصوم بچوں کی قسم کھا کر کہتا ہوں کہ جنگ ہندوستان نے شروع کی ختم ہم کریں گے۔

صدر آزاد کشمیر نے کہاکہ بھارت ہماری طرف سے سن لو،ہم انسانیت کے دائرے میں رہ کر مقابلہ کریں گے ،ہم انٹرنیشنل کمیٹی آف ریڈ کراس کے پاس جائیں گے۔

قومی خبریں سے مزید